گزارش برنامه عظیمیه کرج و پارک جنگلی خرگو ش دره تهران 15 12 93
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

گزارش برنامه عظیمیه کرج و پارک جنگلی خرگو ش دره تهران 15 12 93

با احترام به استحضار می رساند مقارن با تاریخ 15 12 93 ساعت 6:15 دقیقه باتعداد14 نفر از همنوردان گ.ک.شهریاران با یک دستگاه میدل باس از شهریار به سمت کرج حرکت کردیم و در ساعت 7:05 دقیقه به میدان کوهنورد عظیمیه رسیدیم، و بعد از آماده شدن از سمت پایگاه بسیج شروع به حرکت کردیم، هوا خیلی سرد بود و در ارتفاعات هم باد شدیدی می وزید ، در این برنامه مانی قاسمی با 9 سال سن فرزند خانم نصیری کوچکترین عضو گروه ما را همراهی میکردند و پا به پای ما حرکت می کردند و انشالله در آینده کوهنورد موفقی شوند.

در طول راه بارها بعلت باد شدید توقف کردیم و بعد از مقداری بالارفتن به دستور سرپرست برنامه به منظور حفظ سلامتی همنوردان تصمیم به بازگشت گرفتیم و از روی یکی از یالها به سمت دره به پایین حرکت کردیم، ساعت 930 صبح به پای ماشین رسیده سوار شدیم درساعت 1030 صبح به پارک جنگلی خرگوش دره روبروی درب اصلی استادیوم آزادی رسیدیم. در اینجا ما میهمان گروه آراد توریسم به مناسبت جشن پایان سال بودیم.

ما زودتر از میزبان به پارک رسیده و منتظرآنها بودیم ودر این حین آقای کورش مقصودی که از اعضای جدید گروه شهریاران میباشند با خانواده محترمشان به ما پیوستند.

تا اینکه ساعت 11 صبح گروه آراد رسیدند وخوش وبش انجام شد. بسرعت یکی ازمحوطه های پارک با سکوهای متعدد جهت استقرار افراد انتخاب گردید و خانم های گروه بساط پختن آش را برپا کردند و به دستور سرپرست برنامه سرکار خانم سمیه مهری همگی دور هم حلقه زدیم وبا میانداری شوخ طبعی یکی از اعضای گروه آراد مراسم معارفه صورت گرفت. سپس برنامه های پیش بینی شده بترتیب شامل طناب کشی بین آقایان و خانمها – انواع بازی های گروهی با توپ انجام گرفت .

از ساعت 1330 لغایت14 صرف ناهار اعلام گردید. وپس از صرف ناهار برنامه ها با بازیهای گروهی از یکطرف ودر طرف دیگر ساخت عروسک نخودی ویژه سفره هفت سین آغاز شد. در ادامه موسیقی سنتی زنده با همنوایی افراد اجرا گردید . حالا نوبت به مراسم آش خوری رسید و تمامی حاضرین از دستپخت گروه تدارکات استفاده کردند . حسن ختام برنامه مسابقه تخم مرغ رنگی و اهدای جوایز بود . از گروه شهریاران آقای میانجی و دختر خانم های آقای مقصودی شرکت کرده بودند که موفق به بردن جایزه شدند.ما هم در این لحظه با تقدیر و تشکر از میهمان نوازی و برنامه های شاد و مفرح آرادیان از انها خداحافظی نموده وساعت 16 محل را به قصد شهریار ترک کردیم. ساعت 17 به شهریار رسیدیم .
اطلاعات تکميلي:
مسیر دسترسی پارک جنگلی خرگوش دره:ضلع شرقی پارک چیتگر- روبروی درب اصلی استادیوم آزادی – زیر پل عابر پیاده – سمت راست
هزینه ی برنامه:نفری 15000 تومان
عکاس برنامه : ساسان میانجی
سهم گروه از این برنامه : 10000 تومان
پشتیبان برنامه: مصطفی فرج الهی
سرپرست برنامه: حسن رهنما
تهیه و تنظیم گزارش: حسن رهنما
همنورد نمونه: مانی قاسمی
اسامی نفرات شرکت کننده:
آقایان: محمد قره گزلی، پرویز رهگذر، محمد حجازی،جلیل آذری، ساسان میانجی – مانی قاسمی وکورش مقصودی خانمها: مریم و محبوبه سر زارع، فاطمه هاشمی، معصومه نصیری، خانم رهنما، خواهران مقصودی