گزارش برنامه پیمایش روستای کندر 18 2 94

با ماهرخي اگر نشستي خوش باش
چون عاقبت کار جهان نيستي است
انگار که نيستي چو هستي خوش باش

با هماهنگی های صورت گرفته در ساعت 5 در قرارگاه همیشگی حاضر شدیم باز هم تاخیر دوستان باعث آزرده خاطر شدن سرپرست برنامه شد علارقم میل باطنی سرپرست 15 دقیقه صبرکردیم تا بقیه دوستان به ما بپیوندند

ساعت 5:30 از شهریار راهی جاده چالوس شدیم

برنامه بسیار زیبای این هفته کوهپیمایی کندر بود که با حضور 15 نفر برنامه آغاز شده بود دراوایل جاده بعلت ناخانا بودن تابلوی کندور از مسیر دورشدیم ودوباره برگشتیم ومسیررا که تابلوی کوچکی داشت پیداکردیم

تابلو حاوی پیام به روستای زیبای کندور خوش آمدید بود در ساعت 6:45 دقیقه به اول مسیر کوهپیمایی رسیدیم وبعد از یک ربع نرمش به میانداری آقای ایزدی درساعت 7 به مسیر خود ادامه دادیم

بازهم اردیبهشت این بار طبیعت  زیباترین گلهای بهاری را درپهنه دشت به نمایش گذاشته بود در مسیر می شد گیاهانی مثل کاکوتی ، کنگر ،شقایق ، گون ، زرشک وآلوی کوهی را مشاهده کرد در ساعت 8:30 نیم ساعت برای صرف صبحانه نشستیم

بعد مسير را ادامه دادیم درساعت 11:30دقیقه به حوض زیبایی که در وسط یک باغ کیلاس واقع شده بود رسیدیم  سراسر مسیر پربود از حوضچه های کوچک وبزرگی که کشاورزان برای آبیاری باغات خود درست کرده بودند

چند نفرازدوستان درهمانجا ماندند ومسیر دوشواری را  که صخره ای بود به صورت دست به سنگ عبورکردیم و دامنه بسیار زیبایی رسیدیم به علت دشواری مسیر دونفر ازدوستانمان مسیر قله مهراب را پیشگرفتند و ودر ساعت 1 به قله رسیدند قله از روبه روی کندور به پشت سایت منتهی و از پشت به قله کهار وناز منظره ای بسیار زیبا داشت و بعد از ما گروهی دیگر که از کرج تشریف آورده بودند وآذری زبان بودن به قله رسیدن وبعد از انداختن چند عکس یادگاری با آنها به سمت باغ کیلاس راهی شدیم و در ساعت 1:30 به باغ رسیدیم و مشغول خوردن نهار

از صحبت دوستان می شد چنین برداشت کرد که روزی بسیار عالی را در کنار  جوی آب و باغ کیلاس سپری نموده بودند

پس از انداختن چندین عکس یادگاری در کنار حوضچه  درساعت 2 مسیر برگشت به سمت روستا راپیش گرفتیم  ودر ساعت 3 به روستارسیدیم .

راهی شهریار شدیم با تقسیم شادیهایمان روزمان را پربارتر کردیم در کرج جناب سرپرست با بستنی از دوستان پذیرایی نمودند.

هزینه برنامه برای عضو 15000 وبرای مهمان 20000 تومان بود

سرپرست برنامه جناب آقای حسن رهنما

گزارش برنامه حبیب ایزدی

سرقدم پرویز رهگذر

عقب دار جناب ایزدی واسامی همنوردان عزیز بانوان

برای مشاهده ادامه تصاویر لطفا کلیک نمائید.