گزارش برنامه کوهپیمایی آبشار دربند سپهسالار22 5 95

گزارش برنامه کوهپیمایی  آبشار دربند سپهسالار22 5 95

محل اجراء : جاده چا لوس،سپهسالار:

گزارش برنامه:

مطابق برنامه و هماهنگی قبلی بامداد روز جمعه 22 5 95 تعداد 19 نفر از اعضا و مهمانان گروه ساعت 4:45 صبح با یکدستگاه مینی بوس به قصد جاده چالوس حرکت کردیم، ساعت 6:30 صبج به روستای سپهسالار رسیدیم ، به سرعت از ماشین پیاده شدیم وپس از آماده شدن مسیر سمت راست،رودخانه را بصورت گروهی طی کردیم ، تا به محل فضای بازی در کنار رودخانه رسیدیم ،در همین جا دور هم حلقه زدیم سپس توسط آقای حسن رهنما سرپرست گروه اهداف برنامه ورعایت اصول و قوانین کوهنوردی یادآوری شد ودر ادامه آقای عباس درخشان  سرپرست برنامه پس از تعیین سرقدم آقای محمد درخشان  و عقبدار آقای رهنما و انجام معارفه  و 5 دقیقه نرمش کششی  ساعت 7 صبح در مسیر رودخانه حرکت کردیم  بعد از چندین بار عبور با احتیاط از چپ و راست رود خانه به محل دو راهی رسیدیم از سمت راست ارتفاع  گرفتیم بعلت شیب تندمسیر  تعدادی ازهمسفران دچار خستگی میشدند و ما مجبور بودیم گاهی استراحت نماییم تا اینکه به پاکوب هموار رسیدم  ساعت 930 صبح جهت صرف صبحانه  در کنار رودخانه توقف نموده و استراحت کردیم ساعت 1030 صبح با جا گذاشتن 3نفر و کوله ها در همین محل به مسیر ادامه دادیم و ساعت 12 به مسیر آبشار اصلی  رسیدیم . در اینجا تعدادی بعلت خستگی قادر به ادامه راه نبودند لذا سرپرست با توجه به زمانبندی برنامه تصمیم به بازگشت گرفتند و پس از گرفتن چند عکس گروهی  در کنار یکی از آبشار های فرعی، مسیر بازگشت از داخل رودخانه را  پیش گرفتیم و ساعت 13 به محل صبحانه پیش دوستان رسیدیم  ، سپس همگی با هم  مسیر سرازیری شیب تند را  با کمک و همکاری  یکدیگر طی کردیم و ساعت 14 به محل دو راهی و از آنجا به باغی در کنار رودخانه رسیده و ساعت 1430 جهت استراحت و صرف ناهار اتراق کردیم  به مدت 30 دقیقه ناهار صرف گردید ، سپس دوباره مسیر را طی کردیم ، ساعت 16به پای مینی بوس در روستا  رسیدیم و پس از طی مسیر برگشت ، بستنی مهمان سرپرست برنامه شدیم سپس ساعت 17:30 همگی صحیح و سالم بسلامت به شهریار رسیدیم و ضمن خداحافظی یکدیگررا تا برنامه ای دیگر به خدای بزرگ سپردیم.

عکاس برنامه : خانم اسد الهی

پشتیبان برنامه : مصطفی فرج الهی

تهیه و تنظیم گزارش : حسن رهنما

سرپرست برنامه : عباس درخشان

اسامی شرکت کنندگان : 1- حسن رهنما 2- عباس درخشان 3- محمد درخشان4- جمال الدین بابالو5- علی یوسفی- مرتضی حسینی 7- داود نوروزی 8- نسرین ایثار9- مرضیه رسولی10-فاطمه آیینی 11- مریم امام خوانی12- فاطمه هاشمی 13- عفت اسد الهی14- مریم فامرینی15- مهناز فامرینی16- علی سالاری- مهدی سالاری18- محمد حسین سالاری19- داود رضایی